1. SMSBisnes.com - Pakej RM50 - RM1000

on Monday, May 31, 2010

SMSBINES.com merupakan laman web dari NH-V'CARE SDN BHD. Company ini menjalankan perkhidmatan bulk sms secara online. 
Apa itu bulk sms?? Bulk SMS merupakan satu sistem yang digunakan untuk menhantar pesanan ringkas (SMS) ,MMS, WAP Push, SMS/MMS Broadcast, Flash Message secara pukal melalui sistem online. Bermakna anda boleh menghantar SMS/MMS ke ribuan nombor contact dalam beberapa saat sahaja melalui online dari meja komputer anda atau dari online mobile phone.

Harga pakej menentukan bilangan purata untuk setiap pesanan ringkas (SMS). Sebagai contoh, pakej ahli RM100 bermakna 14 sen/sms. Sesuai untuk semua golongan terutamanya dalam hal business untuk informkan sesuatu maklumat seperti SMS berbunyi... 
"Terima kasih kepada semua staff yang menjayakan program ini"     ataupun..
"Kereta baru untuk dijual, tahun 2010.... unregistered. Sila lakukan tempahan dengan menghubungi saya di 016-***** "


Affiliate
 terhebat !!



Semua SMS di taip melalui system di dalam website secara online, bukan melalui sms biasa... SMS boleh di hantar ke semua rangkaian nombor di Malaysia dan no. sender hanya 5 angka seperti cth: 63660

Kredit BulkSMS tersebut hanya boleh di tambah melalui online system di dalam website tersebut dan kadar per sms mengikut pakej keahlian anda. Selepas anda daftar, status anda adalah sebagai 'reseller' SMSBisnes dan anda layak menerima setiap bonus yang dijanjikan. 

Jika sesiapa yang daftar melalui anda, commission adalah 100%. Sebagai contoh, seorang ahli baru daftar melalui anda dgn pakej RM50, anda dapat RM50. Dan jika ahli mendaftar RM300, anda pasti mendapat RM300 juga. Ini kerana company membuat bisnes sistem BulkSMS itu sendiri, bukannya duit penyertaan ahli baru. Ingat, anda sebagai reseller & layak menerima commission tersebut.

Anda boleh KLIK DI SINI untuk pendaftaran percuma di website SMSBisnes dan klik pada link "PENDAFTARAN".  Jadi anda tidak sia-sia daftar sebagai reseller SMSBisnes ini. Sebaliknya anda dibekalkan satu sistem untuk menghantar SMS secara pukal dengan pelbagai income lumayan dengan sedikit sahaja usaha daripada anda.

Semoga anda berjaya.

0 comments:

Post a Comment