2. Business Online Modal Serendah RM20 @ RM30

on Saturday, May 29, 2010

Bisnes ini adalah berkonsepkan reseller atau dikenali sebagai affiliate. Ini bermakna anda akan mendapat commission apabila anda berjaya melakukan jualan. Produk mereka adalah e-book tentang online marketing dan sangat bernilai untuk sesiapa yang baru ingin memulakan perniagaan di dunia internet.

Dengan kos pendaftaran serendah RM20 sahaja, anda mampu memiliki pelbagai e-book yang berguna untuk menjadi seorang internet marketer yang berjaya. Setelah anda menjadi reseller berdaftar, satu link khas akan diberi dan tugas anda bermula dengan promosikan link tersebut (web replika) kepada kawan-kawan anda. Klik banner di bawah untuk daftar percuma.


Cara yang paling berkesan adalah dengan promosi link melalui emel. Saudara juga boleh advertisekan ke laman web social seperti facebook, myspace, frindster, tagged, flickr dan forum serta banyak lagi. Anda akan menerima komisyen 100% jika seseorang itu mendaftar melalui link saudara dan membuat pembayaran kepada anda. Itu adalah satu kerja yang sangat simple yang perlu dilakukan oleh reseller dan ia mendatangkan hasil. 

--------------------------------------------------------------------------------

Selain itu, lagi satu website yang menawarkan pakej reseller serendah RM30 dan ini akan meningkatkan lagi jumlah keuntungan jika bilangan customer anda ramai. Konsep yang sama iaitu anda sebagai reseller. Lebih banyak koleksi ebook untuk internet marketer berbanding pakej reseller RM20 di atas tadi. Terpulang kepada saudara. Klik banner di bawah untuk daftar percuma.



Tugas sebagai reseller begitu mudah untuk dilakukan dan prinsipnya lagi banyak promosi dan jualan yang di buat, keuntungan akan berlipat kali ganda dengan 100% commission. Bayangkan jikalau sehari anda beroleh  3 atau 4 org customer, purata sebulan begitu lumayan.

0 comments:

Post a Comment