4. HyproBulkSMS (Reseller 100% Commission)

on Thursday, May 27, 2010

Apa itu Hypro BulkSMS?

HyProBulkSMS menyediakan satu sistem SMS secara online yang cukup mudah, praktikal dan efektif. Sistem yang dikenali dengan BULK SMS ini cukup berguna kepada individu mahupun organisasi syarikat atau sesiapa sahaja yang amat memerlukan sistem sms ini dalam menyampaikan pelbagai maklumat.

Sistem ini juga di sokong oleh semua syarikat utama Telekomunikasi di Malaysia dan juga beberapa syarikat telekomunikasi luar negera. Penggunaan sistem ini amat mudah dan mesra, kerana tidak melibatkan penggunaan sebarang software yang rumit, hanya perlu internet sahaja. Sistem telah tersedia ada di dalam website HyproBulkSMS, anda cuma sediakan list nombor telefon prospect.

Sistem ini di gunakan dalam bentuk Bulk SMS. Iaitu satu cara menghantar SMS dengan hanya sekali klik di hantar kepada beribu penerima dalam masa sesingkat 30 saat. Hanya menggunakan website yang dihubungkan dengan internet sahaja anda boleh menghantar beribu SMS. Klik banner di bawah untuk daftar percuma dan info lanjut.



Hypro BulkSMS ini di bawah seliaan syarikat Hypernet Resources, sebuah syarikat 100% bumiputra yang telah ditubuhkan pada12 Jun 2008 dibawah peruntukan Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 bernombor pendaftaran 001773825-M.

Konsep business ini juga adalah affiliate atau reseller kepada pakej Hypro BulkSMS. Strategi yang sama digunakan iaitu lebih kepada promosi atau advertising sama ada online atau offline. Produk BulkSMS ini sendiri adalah antara strategi yang paling berkesan untuk kaedah promosi kepada orang luar.

Modal untuk business ini adalah sekali seumur hidup dengan pakej harga serendah RM250, RM500 & RM1000. Memang tidak dinafikan jumlah bayaran agak tinggi berbanding dengan 30 ringgit di atas. Perlu diingatkan kepada saudara di sini, modal besar = pulangan besar. Bayangkan jika sebulan 4 orang tajaan anda, dengan commission 100% purata pendapatan lebih dari 2 ribu. Tempoh sebulan adalah satu jangka masa yang lama sebagai internet marketer yang tegar.

Melalui business ini, ramai yang dah terbukti berjaya dalam masa yang singkat. Bergantung usaha masing-masing kerana ramai golongan yang berjaya dalam HyproBulk membuat secara offline (face to face dgn customer). Pelbagai kaedah yang dilakukan termasuklah penyebaran flyers, table talk dan business preview oleh pihak company sendiri di setiap negeri. Peluang bagi mereka yang ingin berjaya sangat besar. Saudara boleh melihat bukti dengan KLIK di sini.

0 comments:

Post a Comment